Acta darrera assemblea

ASSEMBLEA ORDINARIA DIA 15.03.2017. 

Reunits en assemblea el passat dimecres dia 15 de març de 2017 a la Biblioteca de l’Escola, comencem la sessió a les 17:00 min amb el primer punt del ordre del dia.

1.- Presentació i aprovació de comptes anuals i presentació i aprovació del pressupost pel 2017.

S’explica per part de la presidenta que no es pot portar a terme la presentació dels comptes perquè la Gestoria, que des de la implantació de la nova llei sobre la comptabilitat a les entitats socials es qui ens ho porta, hi ha hagut un mal entès i encara no la té tancada. Aquesta la presentarem properament i tant aviat com la tinguem, convocant una Assemblea Extraordinària. Demana disculpes, i explica que la Junta de l’Ampa ha considerat millor no suspendre l’Assemblea ates que hi havia punts que considerava importants explicar, i per això posposen simplement aquest primer punt.

2.- Canvi de Direcció de l’Escola i candidatures presentades.

Sobre aquest punt s’explica que el passat 9 de març de 2017 es va tancar la presentació de candidatures com a director de l’escola, que actualment tenim dues candidatures, una és la del Director actual CONRAD JIMENEZ i l’altra la de la mestra de P5, CRISTINA DIAZ.

Expliquem que com a novetat que aquest any el Decret de la Generalitat permet que ambdós puguin fer la presentació del projecte dins el Consell Escolar, i que per aquest motiu el passat Consell vam tenir la oportunitat d’escoltar la presentació dels dos projectes.

Exposem davant l’Assemblea a grans trets el projecte d’un i altre Director.

Ens pregunten sobre com es el tracte i la gestió del nou director, i expliquem que com a Ampa estem molt contents amb el nou director i el seu equip, que ens agrada el seu tarannà i la seva manera de treballar, i sobretot la seva gran motivació. Que ens posem d’acord molt ràpid en totes les decisions perquè congeniem molt bé amb tot l’equip.

3.- Millores a l’Escola i acords adoptats amb l’Ajuntament.

Expliquem que enguany s’han portat a terme moltes tasques de manteniment i alguna millores, que l’Escola ho necessitava i molt perquè es molt antiga, i els darrers anys s’ha invertit poc. S’explica que ens hem reunit amb el regidor d’Ensenyament L’ALBERTO SEGURA, que ens va explicar tot el que es portaria a terme al llarg d’aquest any per millorar l’Escola, moltes coses ja s’han portat a terme abans de les portes obertes, però encara cal solucionar el problemes de les males olors als lavabos, la tanca perimetral, el pavimentant de la pista de Basket del pati de dalt, el so i l’enllumenat de l’Escola…Expliquem que l’Ajuntament té l’obligació de fer el manteniment, i que les millores haurien d’anar a càrrec de la Generalitat, i que aquest any la direcció ha lluitat molt per aconseguir que l’Ajuntament efectues totes aquestes tasques de manteniment tant necessàries.

En concret s’ha portat a terme, el poliment del terra de l’escola, s’ha pintat la planta de dalt, s’ha arranjat molts desperfectes de l’exterior a nivell de paviment i pintat part dels exteriors de color blanc, s’ha desbrossat i podat alguns arbres, i s’ha pintat l’aula d’audiovisuals i teatre, i la sala de mestres.

Expliquem que el Director vol remodelar i millorar els espais interior de l’escola i per això vol participar en el projecte HACK SCHOOL de la Fundació BOFILL. Us convidem a veure l’enllaç http://www.fbofill.cat/videos/hack-school-espais-aprendre-i-conviure.

I per altra banda, l’escola s’ha presentat en un projecte per portar a terme la remodelació dels tancaments,

5.- Sant Jordi 2017. 

Expliquem que com cada any, els alumnes i les alumnes que vulguin poden portar els seus llibres de casa a l’escola per la Jornada de Sant Jordi, que deixarem unes caixes a sota l’escala, i que es podran portar fins el dimarts 18 d’abril. També es poden donar als seus mestres. Que els llibres han d’estar en bon estat. Que els diners recaptats van per les millores de la biblioteca.

També es farà el concurs del punt de llibre, que aquesta setmana vinent es repartiran els papers, i poden participar tant els alumnes com els pares i mares. Que el tema d’aquest any es el “ Sant Jordi”. Es fa un any Sant Jordi i el següent un tema lliure ( l’any passat l’aigua) , i que aquest any toca Sant Jordi.

6.- Precs i preguntes.

Una mare ens pregunta per el tema de la prova d’alcoholèmia als conductors que porten els nostres nens i nenes d’excursió amb l’autocar de l’escola.

Li expliquem que estem fent gestions, que hem parlat ja amb la direcció i amb l’ajuntament i que ara volem parlar amb la Fapac, de moment encara no hem cursat la petició perquè tenim informacions diverses, i volem fer-ho bé. L’escola ens diu que també ho posem en coneixement del Departament Territorial d’Ensenyament.

La mare ens diu que ella coneix el cas de Sant Vicenç on totes les escoles tenen un conveni amb l’Ajuntament i cada sortida es persona la policia a verificar tant l’estat del vehicle com la del conductor, i se li efectua una prova d’alcoholèmia.

Com a JUNTA de l’AMPA desconeixem que això es porti a terme en moltes escoles, de fet amb les què hem contactat ningú ho fa perquè representa que es confia amb l’empresa que es contracta. De totes maneres s’acorda que s’acabarà de consultar a la FAPAC, i sobre la resposta obtinguda la farem saber a tothom i procedirem.

 

Advertisements
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s